Zmiana taryfy prądu z G12 na G11
Chcąc zmienić taryfę prądową z G12 na G11 trzeba zawrzeć kolejną umowę ze sprzedawcą energii, w której zostaną zawarte uaktualnione ceny sprzedaży energii elektrycznej, niezmienne bez względu na porę doby. Do zmiany taryfy prądowej w oddziale obsługi klienta dostawcy energii wymagany jest dowód osobisty czasem także numer PPE. Dzięki nim możliwe jest wygenerowanie właściwego wniosku. Zmienienie taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, gdyż z nich nie mogą być programowane na tryb pracy jednostrefowej.
Przeksięgowanie wpłaty za energię
Niepoprawnie przelane środki za rachunek za energię elektryczną na błędne konto, mogą zostać przeksięgowane. W takim przypadku trzeba wypełnić odpowiedni formularz. Wymaga on podania takich informacji jak: dane osobowe, wielkość kwoty niepoprawnie przelanej, numer konta bankowego, na który była dokonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane środki. Taki formularz można złożyć w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii wraz z potwierdzeniem wpłaty z konta bankowego.
PGNiG Sanok