Aktualizacja danych u sprzedawcy energii elektrycznej
Wszelkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można między innymi:nazwisko, adres zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u dostawcy prądu. To od nich jest zależna ponieważ możliwość kontaktu sprzedawcy z klientem. Nowe dane można zaktualizować między innymi w biurze obsługi klienta z wykorzystaniem właściwych formularzy, które później są przekazywane przez pracownika do bazy.
Przedłużenie umowy na sprzedaż prądu
Zawierane umowy na sprzedaż energii elektrycznej mogą mieć formę terminową lub bezterminową. W momencie posiadania umowy terminowej, gdy zbliża się czas jej zakończenia, należy udać się do oddziału dostawcy energii elektrycznej, żeby ją przedłużyć. Potrzebny jest do tego dowód tożsamości, o pozostałe kwestie zadba z kolei pracownik. W trakcie przedłużania umowy na sprzedaż energii można zmienić taryfę prądową czy też wybrać inną ofertę. Warto także pamiętać, że nieprzedłużenie umowy ze sprzedawcą energii najczęściej wiąże się z jej samoistnym przedłużeniem na obecnych warunkach.