Wyłączenie dostaw energii z powodu niezapłaconych faktur za prąd
Przekroczenie terminu płatności o 30 dni to jeden z najczęstszych powodów odłączenia dostaw energii elektrycznej. Takiej sytuacji należy najpierw uregulować zaległości, tak żeby nie było jakichkolwiek zaległości. Bardzo często takie działanie jest wystarczające, żeby sprzedawca wznowił dostawy energii elektrycznej do domu. Jeśli jednak chcesz, żeby wznowienie dostaw energii nastąpiło wcześniej, w takiej sytuacji możesz udać się do punktu obsługi klienta wraz z potwierdzeniem dokonanej wpłaty i przekazać je konsultantowi.
Jak zmienić dostawcę energii?
Zamierzając zmienić sprzedawcę energii elektrycznej, należy przede wszystkim znaleźć ofertę nowej firmy, a następnie zawrzeć z nią umowę. Kwestie związane z wymówieniem umowy z obecnym sprzedawcą można przekazać nowej firmie lub zająć się nimi samodzielnie. W drugim przypadku będzie potrzebne złożenie samemu formularza na przykład w oddziale obsługi klienta. Dostawa energii elektrycznej przez nowego sprzedawcę prądu rozpocznie się od razu po zakończeniu starej umowy sprzedaży. Zmiana sprzedawcy energii nie zwalnia z kolei z konieczności zapłacenia faktur za energię elektryczną w starej firmie.