Upoważnienie stałe u dostawcy energii elektrycznej
Aby załatwić sprawy u dostawcy energii, należy wykonać to osobiście. W każdym innym przypadku potrzebne jest natomiast właściwe upoważnienie. Upoważnienie musi być złożone w biurze obsługi klienta z wykorzystaniem specjalnego formularza, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z informacjami dotyczącymi informacji punktu poboru energii, dane pełnomocnika. Pełnomocnictwo stałe jest bezterminowe i nieodpłatne. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy za granicą.
Zmiana taryfy prądu z G12 na G11
Chcąc zmienić taryfę prądową z G12 na G11 należy zawrzeć kolejną umowę ze sprzedawcą energii elektrycznej, w której zostaną ujęte uaktualnione ceny sprzedaży energii elektrycznej, niezmienne bez względu na porę doby. Do zmiany taryfy prądowej w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej niezbędny jest dowód osobisty czasem także numer PPE. Dzięki nim możliwe jest stworzenie właściwego formularza. Zmiana taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać wymiany licznika, gdyż niektóre ich modele nie mogą być ustawianie na tryb pracy jednostrefowej.