Modyfikacja danych u dostawcy energii
Wszelkie zmiany danych osobowych, do których zaliczyć można na przykład:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy energii. To od nich jest zależna ponieważ możliwość kontaktu firmy z klientem. Nowe dane można zaktualizować między innymi w oddziale obsługi klienta za pomocą odpowiednich formularzy, które następnie są wprowadzane przez pracownika do bazy.
Sprawdzenie oferty sprzedawcy energii
Planując poznać obecną ofertę sprzedawcy prądu, można zrobić to na kilka sposobów. Jednym z nich jest wizyta w stacjonarnym placówce obsługi klienta, w którym konsultant zaprezentuje możliwe do wyboru opcje , a także objaśni ich szczegóły. Opcja ta jest bardzo praktyczna w przypadku poszukiwania nowego sprzedawcy energii, z którym chcemy zawrzeć umowę. Pozwala również poznać pozostałe usługi realizowane przez sprzedawcę, takie jak na przykład możliwość ubezpieczenia domu czy też skorzystania z pomocy elektryka.