Zmiana taryfy prądu z G12 na G11
Planując zmienić taryfę prądową z G12 na G11 trzeba podpisać nową umowę ze sprzedawcą prądu, w której zostaną ujęte nowe ceny sprzedaży energii elektrycznej, niezmienne bez względu na porę dnia. Do zmiany taryfy prądowej w placówce obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej niezbędny jest dowód tożsamości niekiedy również numer punktu poboru energii. Dzięki nim możliwe jest wygenerowanie właściwego formularza. Zmienienie taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, gdyż z nich nie mogą być programowane na tryb pracy jednostrefowej.
Wniosek o zwrot nadpłaty za energię elektryczną
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy energii można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy wniosek, który trzeba wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej oraz wysokością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w biurze obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przekazany do sprawdzenia. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie z kolei na wskazane konto bankowe albo może być on również przekazany na konto innego klienta sprzedawcy energii, który zostanie wyznaczony we wniosku.