Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za energię
W sytuacji, kiedy jakiekolwiek podpunkty rachunku za energię elektryczną od dostawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich wytłumaczenie można liczyć na przykład w placówce obsługi klienta. Dostępni tam doradcy sprawdzą wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie błędu sprzedawcy pomogą wypełnić właściwy wniosek reklamacyjny , a także prześlą go do weryfikacji.
Jak rozwiązać umowę sprzedaży energii elektrycznej?
Żeby wypowiedzieć umowę sprzedaży prądu, trzeba wypełnić odpowiedni formularz, który dostępny jest na portalu dostawcy czy też w jego placówce obsługi klienta. Formularz powinien posiadać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wypowiedzenie umowy można złożyć w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu lub wysłać na jego adres. Okres wypowiedzenia dla klientów indywidualnych wynosi zazwyczaj 1 miesiąc. Wobec tego po wypowiedzeniu umowy dostawcy można spodziewać się jeszcze rachunku, który należy zapłacić.