Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię
W sytuacji, kiedy jakiekolwiek podpunkty rachunku za energię elektryczną od sprzedawcy energii elektrycznej są niejasne lub niezgodne na ich wytłumaczenie można liczyć między innymi w placówce obsługi klienta. Obecni tam pracownicy przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie błędu dostawcy pomogą wypełnić odpowiedni dokument reklamacyjny oraz prześlą go do rozpatrzenia.
Jak wymówić umowę sprzedaży energii elektrycznej?
Żeby rozwiązać umowę sprzedaży energii elektrycznej, należy wypełnić właściwy formularz, który dostępny jest na portalu dostawcy lub w jego punkcie obsługi klienta. Formularz musi zawierać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wypowiedzenie umowy można złożyć w oddziale obsługi klienta dostawcy prądu czy też przesłać na jego adres. Okres wypowiedzenia dla klientów indywidualnych wynosi zazwyczaj 1 miesiąc. Wobec tego po wypowiedzeniu umowy sprzedawcy można spodziewać się jeszcze faktury, który należy zapłacić.