Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za energię
Jeśli jakiekolwiek podpunkty faktury za prąd od sprzedawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć na przykład w placówce obsługi klienta. Dostępni tam konsultanci sprawdzą wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku pomyłki sprzedawcy pomogą wypełnić właściwy formularz reklamacyjny oraz przekażą go do rozpatrzenia.
Jak rozwiązać umowę sprzedaży prądu?
Żeby rozwiązać umowę sprzedaży energii, trzeba wypełnić właściwy druk, który dostępny jest na portalu sprzedawcy czy też w jego oddziale obsługi klienta. Druk powinien posiadać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wymówienie umowy można złożyć w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu lub przesłać na jego adres. Okres wypowiedzenia dla klientów indywidualnych wynosi najczęściej 1 miesiąc. Wobec tego po wypowiedzeniu umowy sprzedawcy można spodziewać się jeszcze rachunku, który trzeba uiścić.