Montaż licznika energii elektrycznej na kartę
Licznik przedpłatowego to rozwiązanie umożliwiające na płacenie za energię elektryczną z góry. Umożliwia on zwiększyć nadzorowanie wydatków i zmniejszyć ryzyko niedopłat. Każdy może zainstalować tego typu. Niezbędny jest do tego odpowiedni dokument z prośbą o jego założenie, który powinno się złożyć do dystrybutora energii elektrycznej. W przypadku podpisanej umowy kompleksowej na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej można to wykonać w oddziale obsługi klienta firmy. Koszt licznika ponoszony jest w tej sytuacji przez klienta.
Reklamacja rachunku za energię
W sytuacji, gdy wysokość faktury za prąd jest zbyt wielka i mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez urządzenia w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do dostawcy energii, na przykład w jego placówce obsługi klienta. Formularz reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer PPE, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny, dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca prądu ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.
Orange Trzebnica