Zmiana danych u dostawcy energii
Wszelkie zmiany danych osobowych, do których zaliczyć można na przykład:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy energii. To od nich jest zależna ponieważ możliwość kontaktu sprzedawcy z klientem. Nowe dane można zmienić między innymi w oddziale obsługi klienta za pomocą odpowiednich formularzy, które następnie są przekazywane przez konsultanta do bazy.
Przedłużenie umowy na sprzedaż energii
Podpisywane umowy na sprzedaż energii elektrycznej mogą mieć formę terminową lub bezterminową. W momencie posiadania umowy terminowej, gdy zbliża się okres jej zakończenia, trzeba udać się do placówki dostawcy energii elektrycznej, aby ją przedłużyć. Potrzebny jest do tego dowód osobisty, o pozostałe sprawy zadba natomiast konsultant. W trakcie przedłużania umowy na sprzedaż prądu można zmienić taryfę prądową lub wybrać inną ofertę. Warto także pamiętać, że nieprzedłużenie umowy ze sprzedawcą energii zazwyczaj skutkuje jej samoistnym przedłużeniem na obecnych warunkach.