porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Urzędów

Prąd Urzędów

Reklamacja rachunku za energię elektryczną

W sytuacji, kiedy wysokość rachunku za prąd jest zbyt wielka oraz mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do dostawcy energii, między innymi w jego punkcie obsługi klienta. Dokument reklamacyjny powinien zawierać takie dane jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer poboru energii, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny,‍ dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca prądu ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.

Przepisanie licznika po śmierci właściciela nieruchomości

Jedną z wielu formalności, które trzeba dopełnić po śmierci właściciela nieruchomości, z którym była zawarta umowa na sprzedaż energii, jest przepisanie licznika. Dokonać tego można w biurze obsługi klienta. Potrzebne są jedynie takie dokumenty jak: akt śmierci właściciela nieruchomości, jeśli nieruchomość została podarowana w spadku, sądowe postanowienie o spadku lub notarialny akt poświadczenia dziedziczenia. Na bazie tych danych zostanie wypowiedziana stara umowa ze sprzedawcą prądu oraz zawarta nowa. Podczas tego procesu można także wybrać inną taryfę sprzedawcy.

Dostawcy prądu Urzędów

Zmiana Sprzedawcy