Co można załatwić w punkcie sprzedawcy energii elektrycznej?
Zamierzając załatwić tematy związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy kilka sposobów, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe albo czaty z pracownikiem. Pomimo to wielu z nas wybiera się jednak od razu do filii firmy, która pełni tę usługę. Metoda ta jest bardzo dogodna, albowiem obecni tam pracownicy są w stanie dużo zagadnień, z którymi się do nich zgłaszamy załatwić od razu. Z kolei same biura obsługi klienta są umiejscowione w łatwo dostępnych miejscach. Jeżeli więc planujesz wizytę w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej, upewnij się, w jakich kwestiach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe pozycje
Jeśli jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy energii elektrycznej w jego oddziale obsługi klienta, z powodzeniem możesz poszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć ze sobą swój dowód osobisty, a wszelkie kwestie zostaną wykonane przez konsultanta firmy, wraz z przedstawieniem dostępnych propozycji jej warunkami oraz kosztami.
Kontakt
ul. Wołoska, Warszawa 02-675
Czynne
Pon 10:00 – 22:00, Wt 10:00 – 22:00, Śr 10:00 – 22:00, Czw 10:00 – 22:00, Pt 10:00 – 22:00, Sb 10:00 – 22:00, Nd 10:00 – 21:00
Zadzwoń pod numer telefonu
25 821 46 46