Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz.
Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Jubilerska, Warszawa 04-190
Czynne
Pon 09:00 – 21:00, Wt 09:00 – 21:00, Śr 09:00 – 21:00, Czw 09:00 – 21:00, Pt 09:00 – 21:00, Sb 09:00 – 21:00, Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
24 821 46 46