Podpisanie umowy na prąd budowlany
Aby podpisać umowę na prąd budowlany, [potrzebne jest w pierwszej kolejności uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz założenie licznika. W takiej sytuacji zawierana umowa jest zazwyczaj umową całkowitą zawierającą dostarczanie i sprzedaż prądu. Choć może być również podpisywana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest za pomocą taryfy C11, w której cena energii jest wyższa nawet o 20% niż cena energii elektrycznej w taryfach G przeznaczonych dla domu.
Przeksięgowanie wpłaty za energię elektryczną
Błędnie wpłacone pieniądze za fakturę za energię na niepoprawne konto, mogą zostać przeksięgowane. Takiej sytuacji należy wypełnić odpowiedni formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wysokość kwoty niepoprawnie wpłaconej, numer rachunku bankowego, na który była wykonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki wniosek można złożyć w biurze obsługi klienta dostawcy prądu wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.