Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za energię
W przypadku, gdy jakiekolwiek elementy rachunku za energię elektryczną od sprzedawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w biurze obsługi klienta. Obecni tam pracownicy przeanalizują wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku pomyłki dostawcy pomogą uzupełnić odpowiedni druk reklamacyjny , a także przekażą go do weryfikacji.
Jak wypowiedzieć umowę sprzedaży prądu?
Aby wypowiedzieć umowę sprzedaży prądu, trzeba wypełnić odpowiedni formularz, który dostępny jest na stronie dostawcy czy też w jego oddziale obsługi klienta. Druk musi zawierać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wymówienie umowy można złożyć w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu lub przesłać na jego adres. Okres wypowiedzenia dla klientów indywidualnych wynosi najczęściej 30 dni. Wobec tego po wypowiedzeniu umowy dostawcy można spodziewać się jeszcze faktury, który należy uregulować.