Upoważnienie stałe u dostawcy energii
Aby załatwić sprawy u dostawcy energii, należy wykonać to osobiście. W każdej innej sytuacji wymagane jest z kolei specjalne pełnomocnictwo. Upoważnienie powinno być złożone w punkcie obsługi klienta za pomocą specjalnego wniosku, w którym zostaną podane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z danymi dotyczącymi danych punktu poboru energii, dane pełnomocnika. Upoważnienie stałe jest bezterminowe i nieodpłatne. Daje możliwość na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy poza granicami kraju.
Zmiana taryfy prądu z G11 na G12
Zmiana taryfy energii elektrycznej z jednostrefowej na dwustrefową wymaga podpisania nowej umowy ze sprzedawcą energii elektrycznej. Można ją wykonać bezpłatnie raz na dwanaście miesięcy. Najłatwiejszym sposobem jest w tej sytuacji wizyta w biurze obsługi klienta, w trakcie której niezbędny będzie wyłącznie dowód tożsamości, na podstawie którego pracownik uzyska inne informacje z systemu. W trakcie zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest także konieczna zmiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Takie zmiany są natomiast całkowicie nieodpłatne. Należy tylko złożyć odpowiedni wniosek do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.