Upoważnienie stałe u dostawcy energii
Aby załatwić sprawy u dostawcy energii, należy wykonać to osobiście. W każdej innej sytuacji wymagane jest z kolei upoważnienie. Upoważnienie powinno być złożone w biurze obsługi klienta za pomocą specjalnego formularza, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z danymi dotyczącymi informacji punktu poboru energii, dane upoważnionego. Pełnomocnictwo stałe jest bezterminowe i bezpłatne. Umożliwia na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy za granicą.
Zmiana taryfy energii elektrycznej z G12 na G11
Chcąc zmienić taryfę prądową z G12 na G11 trzeba podpisać kolejną umowę ze sprzedawcą energii, w której zostaną zawarte uaktualnione ceny sprzedaży energii, stałe bez względu na porę dnia. Do zmiany taryfy prądowej w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej niezbędny jest dowód tożsamości niekiedy także numer PPE. Dzięki nim możliwe jest wygenerowanie odpowiedniego druku. Zmienienie taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, ponieważ z nich nie mogą być ustawianie na tryb pracy jednostrefowej.