Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W momencie kiedy jakość usług lub związane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także upewnić się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Plac Teatralny 12, Zabrze 41-800
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:01
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 32 376 65 85.