Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię elektryczną
Jeśli jakiekolwiek elementy faktury za prąd od sprzedawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich wytłumaczenie można liczyć na przykład w biurze obsługi klienta. Obecni tam doradcy przeanalizują wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku błędu dostawcy pomogą uzupełnić właściwy formularz reklamacyjny , a także przekażą go do weryfikacji.
Jak rozwiązać umowę sprzedaży energii?
Żeby wypowiedzieć umowę sprzedaży energii elektrycznej, należy wypełnić odpowiedni dokument, który dostępny jest na stronie sprzedawcy czy też w jego placówce obsługi klienta. Dokument musi zawierać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wypowiedzenie umowy można złożyć w placówce obsługi klienta dostawcy prądu czy też przesłać na jego adres. Okres wymówienia dla klientów indywidualnych wynosi zazwyczaj 30 dni. W związku z tym po wypowiedzeniu umowy dostawcy można spodziewać się jeszcze faktury, który trzeba uregulować.