Reklamacja rachunku za prąd
W sytuacji, gdy wysokość rachunku za prąd jest zbyt duża , a także mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w domu, można złożyć reklamację do sprzedawcy energii, między innymi w jego biurze obsługi klienta. Formularz reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer licznika, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny, dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca energii ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
Przepisanie licznika po śmierci właściciela nieruchomości
Jedną z wielu formalności, które powinno się dopełnić po śmierci właściciela domu, z którym została zawarta umowa na sprzedaż energii elektrycznej, jest przepisanie licznika. Dokonać tego można w placówce obsługi klienta. Wymagane są tylko takie dokumenty jak: akt śmierci właściciela nieruchomości, jeśli nieruchomość została odziedziczona w spadku, sądowe postanowienie o spadku czy też notarialny akt poświadczenia dziedziczenia. Na podstawie tych informacji zostanie wypowiedziana stara umowa ze sprzedawcą prądu oraz stworzona nowa. W trakcie tego procesu można również wybrać nową ofertę sprzedawcy.