Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za energię
W przypadku, gdy jakiekolwiek elementy rachunku za energię elektryczną od sprzedawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich objaśnienie można liczyć na przykład w biurze obsługi klienta. Dostępni tam specjaliści przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie błędu dostawcy pomogą wypełnić odpowiedni wniosek reklamacyjny i prześlą go do rozpatrzenia.
Jak wypowiedzieć umowę sprzedaży energii?
Żeby wypowiedzieć umowę sprzedaży prądu, trzeba wypełnić odpowiedni dokument, który dostępny jest na portalu dostawcy lub w jego placówce obsługi klienta. Druk musi posiadać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wypowiedzenie umowy można złożyć w placówce obsługi klienta dostawcy energii lub wysłać na jego adres. Okres wypowiedzenia dla klientów indywidualnych wynosi najczęściej 30 dni. W związku z tym po wypowiedzeniu umowy dostawcy można spodziewać się jeszcze faktury, który trzeba zapłacić.