Zmiana danych u sprzedawcy prądu
Wszelkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można między innymi:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy energii elektrycznej. To od nich jest zależna ponieważ możliwość kontaktu firmy z klientem. Nowe dane można zmienić na przykład w biurze obsługi klienta za pomocą właściwych formularzy, które następnie są przekazywane przez konsultanta do bazy.
Przedłużenie umowy na sprzedaż prądu
Podpisywane umowy na sprzedaż energii elektrycznej mogą mieć formę terminową lub bezterminową. W przypadku posiadania umowy terminowej, gdy zbliża się czas jej zakończenia, należy udać się do oddziału dostawcy energii elektrycznej, aby ją przedłużyć. Potrzebny jest do tego dowód tożsamości, o pozostałe sprawy zadba natomiast konsultant. W trakcie przedłużania umowy na sprzedaż energii można zmienić taryfę prądową czy też wybrać nową ofertę. Warto również pamiętać, że nieprzedłużenie umowy ze sprzedawcą prądu zazwyczaj skutkuje jej samoistnym przedłużeniem na obecnych warunkach.