Zmiana taryfy prądu z G11 na G12
Zmiana taryfy energii elektrycznej z jednostrefowej na dwustrefową wymaga zawarcia nowej umowy ze sprzedawcą energii. Można ją wykonać darmowo raz na 12 miesięcy. Najprostszym rozwiązaniem jest w tej sytuacji wizyta w oddziale obsługi klienta, w trakcie której potrzebny będzie wyłącznie dowód tożsamości, na bazie którego pracownik uzyska pozostałe informacje z systemu. W trakcie zmiany taryfy z jednostrefowej na dwustrefową jest również konieczna wymiana licznika przez dystrybutora energii elektrycznej. Takie zmiany są jednak całkowicie bezpłatne. Należy jedynie złożyć właściwy dokument do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za energię elektryczną
Jeśli jakiekolwiek elementy rachunku za prąd od sprzedawcy energii elektrycznej są niejasne lub niezgodne na ich objaśnienie można liczyć między innymi w punkcie obsługi klienta. Dostępni tam konsultanci sprawdzą wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku pomyłki dostawcy pomogą uzupełnić właściwy druk reklamacyjny oraz prześlą go do weryfikacji.