Wyłączenie dostaw energii z powodu niezapłaconych należności za prąd
Przekroczenie terminu płatności o miesiąc to jeden z najczęstszych powodów odłączenia dostaw energii elektrycznej. Takiej sytuacji trzeba najpierw uregulować zaległości, tak aby nie było żadnych zaległości. Najczęściej takie działanie jest wystarczające, aby sprzedawca wznowił dostawy prądu do domu. Jeśli jednak chcesz, żeby wznowienie dostaw energii nastąpiło szybciej, w takim przypadku możesz udać się do filii obsługi klienta wraz z potwierdzeniem wykonanej wpłaty i przekazać je pracownikowi.
W jaki sposób zmienić sprzedawcę energii elektrycznej?
Chcąc zmienić sprzedawcę prądu, trzeba przede wszystkim wybrać ofertę innej firmy, a później zawrzeć z nią umowę. Formalności związane z rozwiązaniem umowy z poprzednim sprzedawcą można przekazać nowej firmie czy też zająć się nimi osobiście. W innym przypadku będzie konieczne złożenie osobiście wypowiedzenia na przykład w biurze obsługi klienta. Dostarczanie energii elektrycznej przez nowego sprzedawcę energii rozpocznie się natychmiast po zakończeniu poprzedniej umowy sprzedaży. Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej nie zwalnia z kolei z konieczności uiszczenia należności za energię elektryczną w starej firmie.