Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W momencie kiedy realizacja usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy reklamowana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Zgorzelecka 35, Bolesławiec 59-700
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 75 732 29 95.