porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Chełm » Plus Chełm

Plus Chełm

Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną

W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W przypadku kiedy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy dana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Lubelska 12, Chełm 22-100

Czynne

Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 12:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 82 565 22 44.

Zmiana Sprzedawcy