Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy dana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Lubelska 12, Chełm 22-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 12:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 82 565 22 44.