Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy jakość usług lub związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy związana z reklamacją kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Grudziądzka 14, Chełmno 86-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 56 686 39 59.