Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również raz na 12 miesięcy zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest wysokość Twoich faktur za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej naliczana jest identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w których cena energii elektrycznej zależy od pory dnia. Wybierając się w tej sprawie do punktu, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód osobisty. W placówkach obsługi klienta z łatwością można również po sfinalizowaniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w filii obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich aktualizacji możesz z powodzeniem dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle kluczowe, iż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz dostawać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Zielona Ścieżka 4a, Ciechanów 06-400
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555