Co można załatwić w placówce sprzedawcy prądu?
Zamierzając załatwić formalności związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy wiele sposobów, takich jak na przykład infolinie, formularze kontaktowe albo czaty z pracownikiem. Pomimo to wielu z nas kieruje się jednak od razu do filii firmy, która pełni tę usługę. Opcja ta jest niezwykle komfortowa, bo pracujący tam konsultanci są w stanie większość kwestii, z jakimi się do nich udajemy załatwić od ręki. Z kolei same biura obsługi klienta są umiejscowione w łatwo dostępnych obszarach. Jeśli więc planujesz wizytę w stacjonarnym placówce obsługi klienta sprzedawcy energii, sprawdź, w jakich sytuacjach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe elementy
W sytuacji, kiedy jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy energii elektrycznej w jego punkcie obsługi klienta, z łatwością możesz rozbudować o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie swój dowód tożsamości, a wszystkie kwestie zostaną dokonane przez pracownika firmy, wraz z zaprezentowaniem dostępnych propozycji jej warunkami i cenami.
Kontakt
ul. Żwirki i Wigury 7
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111