Zmiana taryfy energii elektrycznej w placówce obsługi klienta dostawcy energii
Wszyscy raz 12 miesięcy ma prawo zmienić u swojego sprzedawcy energii elektrycznej taryfę energetyczną, na której bazie naliczane są faktury za energię elektryczną. Takie zmiana wymaga zawarcia kolejnej umowy. Wykonać to można między innymi w stacjonarnym punkcie obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej. W takiej sytuacji potrzebny będzie wyłącznie dowód osobisty, inne kwestie załatwi z kolei konsultant. Wśród taryf energii elektrycznej istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest stała bez względu na porę doby, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i jest uzależniona od pory dnia oraz dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię
Jeśli jakiekolwiek podpunkty rachunku za energię elektryczną od sprzedawcy energii elektrycznej są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w punkcie obsługi klienta. Obecni tam specjaliści przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki sprzedawcy pomogą uzupełnić właściwy dokument reklamacyjny , a także przekażą go do rozpatrzenia.