Co można załatwić w placówce sprzedawcy energii elektrycznej?
Planując załatwić tematy związane z umową na sprzedaż prądu do wyboru mamy wiele sposobów, takich jak na przykład infolinie, formularze kontaktowe lub czaty z konsultantem. Pomimo to wielu z nas wybiera się natomiast od razu do oddziału firmy, która świadczy tę usługę. Metoda ta jest niezwykle dogodna, bo zatrudnieniu tam doradcy są w stanie dużo zagadnień, z jakimi się do nich udajemy załatwić od ręki. Z kolei same punkty są umiejscowione w łatwo dostępnych obszarach. Jeśli więc planujesz wizytę w stacjonarnym placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu, upewnij się, w jakich kwestiach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe elementy
W przypadku, gdy jesteś zainteresowany szerszą ofertą Twojego sprzedawcy prądu w jego oddziale obsługi klienta, z łatwością możesz rozszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz posiadać ze sobą swój dowód osobisty, a wszelkie kwestie zostaną wykonane przez przedstawiciela firmy, wraz z omówieniem dostępnych ofert jej warunkami oraz cenami.
Kontakt
ul. Kilińskiego 17
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111