Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W momencie gdy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Wybickiego 44779, Grudziądz 86-302
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 56 642 80 92.