Co można załatwić w oddziale sprzedawcy energii elektrycznej?
Chcąc załatwić tematy związane z umową na sprzedaż prądu do wyboru mamy wiele opcji, takich jak na przykład infolinie, formularze kontaktowe czy czaty z konsultantem. Pomimo to wielu z nas kieruje się jednak bezpośrednio do placówki firmy, która realizuje tę usługę. Opcja ta jest niezwykle komfortowa, bowiem zatrudnieniu tam specjaliści są w stanie gros zagadnień, z którymi się do nich udajemy załatwić od razu. Z kolei same biura obsługi klienta są umiejscowione w dobrze dostępnych obszarach. Jeśli więc planujesz wizytę w stacjonarnym placówce obsługi klienta sprzedawcy energii, sprawdź, w jakich sprawach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe oferty
Jeśli jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy prądu w jego punkcie obsługi klienta, z łatwością możesz poszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć ze sobą swój dowód tożsamości, a pozostałe kwestie zostaną zrealizowane przez pracownika firmy, wraz z przedstawieniem dostępnych ofert jej warunkami , a także kosztami.
Kontakt
ul. Parkowa 5
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111