Co można załatwić w biurze sprzedawcy energii?
Planując załatwić tematy związane z umową na sprzedaż prądu do wyboru mamy wiele rozwiązań, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe lub czaty z pracownikiem. Pomimo to wielu z nas wybiera się jednak bezpośrednio do placówki firmy, która pełni tę usługę. Metoda ta jest bardzo praktyczna, albowiem obecni tam doradcy są w stanie większość kwestii, z którymi się do nich zgłaszamy załatwić od ręki. Z kolei same oddziały są umiejscowione w łatwo dostępnych miejscach. Jeżeli więc planujesz wizytę w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu, sprawdź, w jakich sytuacjach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o nowe oferty
Jeśli jesteś zainteresowany szerszą propozycją Twojego sprzedawcy energii w jego placówce obsługi klienta, z powodzeniem możesz poszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie swój dowód osobisty, a wszelkie kwestie zostaną dokonane przez przedstawiciela firmy, wraz z zaprezentowaniem dostępnych propozycji jej warunkami i cenami.
Kontakt
ul. Szymborska 32
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111