Zmiana taryfy energii w oddziale obsługi klienta dostawcy energii
Wszyscy raz 12 miesięcy ma możliwość zmienić u swojego dostawcy energii elektrycznej taryfę energetyczną, na której podstawie wyliczane są rachunki za energię elektryczną. Takie zmiana wymaga zawarcia nowej umowy. Dokonać tego można na przykład w stacjonarnym punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii. W takiej sytuacji potrzebny będzie wyłącznie dowód tożsamości, inne formalności załatwi z kolei konsultant. Wśród taryf energii istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest stała bez względu na porę doby, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i zależy od pory dnia , a także dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za prąd
W sytuacji, kiedy jakiekolwiek podpunkty faktury za energię elektryczną od dostawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w oddziale obsługi klienta. Obecni tam konsultanci przeanalizują wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki dostawcy pomogą wypełnić właściwy druk reklamacyjny , a także prześlą go do rozpatrzenia.