Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Królowej Jadwigi 36, Inowrocław 88-110
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 52 355 90 43.