Wytłumaczenie salda i elementów na fakturze
W sytuacji kiedy którekolwiek kwestie związane z saldem lub pozycjami na rachunku budzą Twoje obiekcje, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu możesz otrzymać wszelkie wyjaśnienia na ich temat. Co więcej uzyskasz w nich stan należącego do Ciebie konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu otrzymasz także informacje na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz regulować opłaty.
Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Piłsudskiego 2a, Jastrzębie-Zdrój 44-335
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.