Wniosek o zwrot nadpłaty za prąd
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy prądu można odzyskać. Wystarczy do tego odpowiedni dokument, który trzeba wypełnić swoimi danymi wraz z adresem poboru energii elektrycznej i wielkością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć między innymi w biurze obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez konsultanta i przekazany do sprawdzenia. Zwrot środków wykonany zostanie z kolei na podane konto bankowe lub może być on również przekazany na konto innego klienta sprzedawcy energii, który zostanie wskazany we wniosku.
Jak zmienić dostawcę energii elektrycznej?
Aby zmienić sprzedawcę energii, należy przede wszystkim znaleźć ofertę nowej firmy, a później podpisać z nią umowę. Kwestie związane z wymówieniem umowy z poprzednim sprzedawcą można powierzyć wybranej firmie czy też zająć się nimi samemu. W drugim przypadku będzie konieczne złożenie samodzielnie wypowiedzenia chociażby w punkcie obsługi klienta. Dostarczanie energii przez nowego sprzedawcę energii elektrycznej rozpocznie się natychmiast po zakończeniu starej umowy sprzedaży. Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej nie zwalnia jednak z obowiązku uregulowania należności za energię w starej firmie.