Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy jakość usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy reklamowana sprawa wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Narutowicza 16, Kraśnik 23-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 81 825 11 17.