Aktualizacja danych u dostawcy energii elektrycznej
Wszelkie zmiany informacji osobowych, do których zaliczyć można między innymi:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u sprzedawcy prądu. To od nich jest zależna ponieważ możliwość kontaktu sprzedawcy z klientem. Nowe dane można zmienić między innymi w biurze obsługi klienta za pomocą właściwych formularzy, które później są wprowadzane przez pracownika do bazy.
Sprawdzenie oferty dostawcy prądu
Chcąc poznać obecną ofertę dostawcy energii, można zrobić to na kilka sposobów. Jednym z nich jest wizyta w stacjonarnym punkcie obsługi klienta, w którym pracownik przedstawi dostępne opcje , a także wyjaśni ich szczegóły. Opcja ta jest niezwykle wygodna w przypadku szukania nowego dostawcy energii, z którym chcemy zawrzeć umowę. Daje możliwość również poznać dodatkowe usługi świadczone przez sprzedawcę, takie jak na przykład możliwość ubezpieczenia nieruchomości czy też skorzystania z pomocy specjalisty.