Podpisanie umowy na prąd budowlany
Żeby podpisać umowę na prąd budowlany, niezbędne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz założenie licznika. W takim przypadku zawierana umowa jest najczęściej umową całkowitą zawierającą dostarczanie i sprzedaż energii. Choć może być także podpisywana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest za pomocą taryfy C11, w której cena prądu jest wyższa nawet o 20% niż koszt prądu w taryfach G przeznaczonych dla domu.
Formularz o zwrot nadpłaty za energię elektryczną
Nadpłatę środków na koncie rozliczeniowym u sprzedawcy prądu można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy druk, który należy wypełnić swoimi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej oraz wysokością nadpłaconej kwoty. Formularz można złożyć na przykład w punkcie obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez konsultanta i przekazany do weryfikacji. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie natomiast na wskazane konto bankowe albo może być on również przekazany na konto innego klienta dostawcy energii elektrycznej, który zostanie wyznaczony we wniosku.