porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Margonin

Prąd Margonin

Wyłączenie dostaw prądu z powodu niezapłaconych należności za prąd

Przekroczenie terminu płatności o miesiąc to jeden z najczęstszych powodów wyłączenia dostaw energii elektrycznej. W takim przypadku należy najpierw uiścić zaległości, tak aby nie było jakichkolwiek niedopłat. Bardzo często takie działanie jest wystarczające, aby sprzedawca wznowił dostawy energii elektrycznej do domu. Jeśli natomiast chcesz, aby wznowienie dostaw prądu nastąpiło szybciej, w takim przypadku możesz udać się do placówki obsługi klienta wraz z potwierdzeniem dokonanej wpłaty i przekazać je konsultantowi.

Zmiana taryfy energii elektrycznej w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii

Wszyscy raz na dwanaście miesięcy ma prawo zmienić u swojego dostawcy energii elektrycznej taryfę energetyczną, na której bazie wyliczane są faktury za energię. Takie zmiana wymaga zawarcia kolejnej umowy. Dokonać tego można między innymi w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii. W takim przypadku potrzebny będzie wyłącznie dowód tożsamości, inne kwestie załatwi z kolei konsultant. Wśród taryf energii elektrycznej istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest stała bez względu na porę doby, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena prądu jest zmienna i jest uzależniona od pory dnia , a także dnia tygodnia.

Dostawcy prądu Margonin

Zmiana Sprzedawcy