Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy jakość usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Raszkowska 32, Ostrów Wielkopolski 63-410
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 62 591 97 79.