Zmiana taryfy prądu w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii
Wszyscy raz na dwanaście miesięcy ma prawo zmienić u swojego dostawcy prądu taryfę energetyczną, na której podstawie wyliczane są faktury za prąd. Takie zmiana wymaga zawarcia kolejnej umowy. Wykonać to można na przykład w stacjonarnym biurze obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej. W takim przypadku niezbędny będzie wyłącznie dowód osobisty, inne kwestie załatwi natomiast konsultant. Wśród taryf energii elektrycznej istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest stała bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i zależy od pory dnia i dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię
W przypadku, gdy jakiekolwiek podpunkty rachunku za prąd od dostawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć na przykład w biurze obsługi klienta. Dostępni tam pracownicy przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki dostawcy pomogą wypełnić odpowiedni dokument reklamacyjny oraz prześlą go do weryfikacji.
Dostawcy prądu Ostrów Wielkopolski
Energa Ostrów Wielkopolski Wolności
Energa Ostrów Wielkopolski Ostrovia