Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W momencie kiedy jakość usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Okólna 6, Ostrowiec Świętokrzyski 27-400
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:03
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 41 265 13 44.