Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również upewnić się, czy dana sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Powstańców Wlkp 99, Piła 64-920
Czynne
Pon 10:00 – 21:00,Wt 10:00 – 21:00,Śr 10:00 – 21:00,Czw 10:00 – 21:00,Pt 10:00 – 21:00,Sob 10:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 67 387 61 61.