porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Płock » Plus Płock

Plus Płock

Zmiana sposobu rozliczeń za energię

W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

W momencie gdy jakość usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Przemysłowa 1, Płock 09-400

Czynne

Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:07

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 24 264 49 97.

Zmiana Sprzedawcy