Zmiana danych u sprzedawcy energii
Wszelkie zmiany danych osobowych, do których zaliczyć można na przykład:nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, powinny być aktualizowane u dostawcy prądu. To od nich zależy bowiem możliwość kontaktu firmy z klientem. Nowe dane można zmienić na przykład w placówce obsługi klienta za pomocą odpowiednich formularzy, które następnie są wprowadzane przez pracownika do bazy.
Sprawdzenie oferty sprzedawcy energii
Planując poznać obecną ofertę sprzedawcy energii elektrycznej, można zrobić to na kilka sposobów. Jednym z nich jest wizyta w stacjonarnym punkcie obsługi klienta, w którym pracownik zaprezentuje możliwe do wyboru opcje , a także wyjaśni ich szczegóły. Opcja ta jest bardzo komfortowa w przypadku poszukiwania nowego sprzedawcy energii, z którym chcemy zawrzeć umowę. Daje możliwość również poznać pozostałe usługi świadczone przez sprzedawcę, takie jak między innymi możliwość ubezpieczenia nieruchomości czy też skorzystania z pomocy specjalisty.