Złożenie druku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku gdy w trakcie opłacania rachunków za prąd przelejesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy energii, w jego placówce możesz złożyć prośbę związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz także złożyć druk o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd podczas wykonywania opłat.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz osobiście, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrobić w punktach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz odpowiedni dokument lub wypełnisz go na miejscu, a potem złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Średnia 49, Radom 26-600
Czynne
Pon 08:00 – 18:00,Wt 08:00 – 18:00,Śr 08:00 – 18:00,Czw 08:00 – 18:00,Pt 08:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.